Problemy
Problemy
Moja bramka VoIP nie chce działać w mojej sieci internetowej 

1. Jeśli nie masz DHCP, to sprawdź, czy poprawnie wpisałeś przez telefon parametry swojej sieci oraz czy w konfiguratorze bramki uzupełniłeś dane serwera DNS.

2. Sprawdź, czy Twój dostawca internetu nie musi znać adresu MAC bramki.

3. Sprawdź, czy poprawnie skonfigurowałeś bramkę i nie pomyliłeś się w haśle lub nazwie konta SIP. Dane te znajdują się tylko w instrukcji dostępnej w panelu zarządzającym  euroCALL. (USERID ma zawsze na końcu 3 cyfty, np. mojafirma001).

4. Sprawdź, czy Twój firewall lub Twojego dostawcy ma otwarte porty UDP: 5060, 5061, 16384-16482.


Nie mogę wejść do konfiguracji mojej bramki 

Wyłącz w przeglądarce internetowej opcję "użyj serwera proxy" (Menu Narzędzia -> Opcje internetowe ->Połączenia -> Ustawienia sieci LAN)


Nie można się do mnie dodzwonić, ale ja mogę dzwonić 

Sprawdź, czy Twój numer w sieci euroCALL prezentuje się np. w tel. komórkowym:

1. Jeśli numer się prezentuje, to:
a) sprawdź, czy w ustawieniach bramki w polu "Register Expires" masz wpisane 60 sek. (Admin Login-> Line 1/Line 2)
b) sprawdź, czy Twój firewall lub firewall Twojego dostawcy internetu ma otwarte porty UDP: 5060, 5061, 16384-16482

2. Jeśli numer się nie prezentuje, to oznacza, że konfiguracja automatyczna się nie powiodła i bramka wciąż skonfigurowana jest na konto testowe. Bramkę trzeba "ręcznie" skonfigurować na podstawie danych zawartych w Instrukcji w panelu zarządzającym euroCALL.
2006-03-31 16:49